CBBS proveo istraživanje Sajamska industrija i internacionalizacija malih i srednjih poduzeća
hren

CBBS proveo istraživanje Sajamska industrija i internacionalizacija malih i srednjih poduzeća

Tvrtka CBBS je pokrenula i provela u lipnju/srpnju 2012. godine istraživanje i anketu s temom o internacionalizaciji malih i srednjih poduzeća u Europi. Obzirom da se CBBS također svrstava u mala i srednja poduzeća, tj. mikro poduzeća, stvorili smo i pokrenuli naše istraživanje na online istraživačkom portalu SurveyMonkey, koji se pokazao kao odličan marketing online alat za prikupljanje povratnih informacija i komentara naših partnera, klijenata i Linkedin sljedbenika.

Na sudjelovanje u istraživanju pozvano je oko 350 vrhunskih stručnjaka iz industrije sajmova i medija, predstavnika različitih sajamskih i SME udruženja (malo i srednje poduzetništvo), komora i poduzetnika. Oko 60 – 70% pozvanih sudionika da sudjeluju u ovom tržišnom istraživanju su uključeni u našu Linkedin mrežu, kao sljedbenici i partneri (http://www.linkedin.com/in/berislavcizmek).

U istraživanju i anketi je na kraju sudjelovalo 55 stručnjaka/eksperata za područje sajmovanja, medija i malog i srednjeg poduzetništva iz 20 zemalja i pomoglo nam u prikupljanju informacija i odgovora o važnosti sajmova za za internacionalizaciju i ulazak malih i srednjih poduzeća na nova tržišta.

Rezultati istraživanja “Sajamska industrija i internacionalizacija malih i srednjih poduzeća” donose sljedeće zaključke i informacije:

  1. Mali i srednji poduzetnici su značajni i česti korisnici sajamskih usluga. Prema anketi 44% sajmova ima više od 70% malih i srednjih poduzeća, kao izlagača i posjetitelja na sajamskim priredbama, još je važnije da mala i srednja poduzeća predstavljaju više od 50% od ukupnog broja izlagača i posjetitelja na gotovo svakomsajmu (na 97% sajmova).
  2. Sajmovi su razvili i pripremili posebne usluge i programe kako bi zadovoljili potrebe malih i srednjih poduzeća. Gotovo 70% sajamskih organizatora razvilo je posebne programe i usluge, namijenjene specifičnim potrebama malih i srednjih poduzeća.
  3. Postoje različite vrste posebnih usluga i programa za mala i srednja poduzeća. Sajmovi su razvili i pripremili različite usluge i programe za potporu malim i srednjim poduzećima, da budu uspješna kao izlagači i posjetitelji na sajmovima širom svijeta. Najpopularnije i najčešće usluge razvijene za mala i srednja poduzeća su:
    • Poslovni susreti – networking i matchmaking programi.
    • Edukacijski seminari i radionice za mala i srednja poduzeća – “Kako biti uspješan na sajamskim priredbama”.
    • Prezentacije, marketing i PR aktivnosti – podrška i savjetovanje malih i srednjih poduzeća o važnim temama za sajamski nastup kao što su: marketing, promocija, komunikacija i prezentacija na sajmovima.
    • Izgradnja i opremanje izložbenih prostora – podrška za SME sektor kod izgradnje, dizajna i opremanja izložbenih prostora – uređenja štandova. Posebni uvjeti i paketi za mala i srednja poduzeća.
  4. Važnost nastupa na sajmovima za izvozno orijentirana poduzeća.
  5. Mali i srednji poduzetnici su svjesni važnosti sajmovanja za internacionalizaciju i ulazak na nova tržišta.
  6. Mali i srednji poduzetnici dobivaju podršku od strane države, agencija, komora i drugih institucija za sudjelovanje i nastup na međunarodnim sajmovima.
  7. Sajamska industrija i mala i srednja poduzeća su partneri.

Rezultati istraživanja:
“Sajamska industrija i internacionalizacija malih i srednjih poduzeća” – PDF

Više o inicijativama CBBS-a usmjerenim SME sektoru i sajamskoj industriji:
https://cbbs.hr/cbbs/cbbs_pokrenuo_inicijativu

Članstvo:

UFI
The Global Association of the Exhibition Industry
CEFA

Cross Border Associates
SEAP
Society of European Affairs Proffesionals
HDL
Hrvatsko društvo lobista
HUP
Hrvatska udruga poslodavaca

Kontaktirajte nas

CBBS d.o.o.
10 000 Zagreb, Kozarčaninova 2 - HR
Telefon: + 385 1 2304 001
Fax: + 385 1 2301 280
Skype: berislav.cizmek
E mail: ceo@cbbs.hr, cbbs@email.t-com.hr
linkdin

Izbornik
×
IZBORNIK